Op het eiland Rugen (met Umlaut) - Reisverslag uit Sassnitz, Duitsland van Mike Vliet - WaarBenJij.nu Op het eiland Rugen (met Umlaut) - Reisverslag uit Sassnitz, Duitsland van Mike Vliet - WaarBenJij.nu

Op het eiland Rugen (met Umlaut)

Door: Mike

Blijf op de hoogte en volg Mike

28 Mei 2015 | Duitsland, Sassnitz

Nog even over gisteren. Na het eten heb ik nog een geocache gevonden. Toen Kees klaar was met eten, wilde hij ook mee gaan zoeken. We kwamen aardig in de buurt, maar moesten aan de andere van het spoor zijn. Het werd al te donker om het hele stuk moet lopen.
Vanmorgen met zijn viertjes een goedkoop ontbijt van Ikea genuttigd en daarna nog even gespeeld en info uitgewisseld met onze slimme telefoons.
Tegen elven weggereden richting het Noordduitse eiland Rugen.
Een vlotte rit, maar eenmaal over de brug die naar Rugen voerde, reden we in de file. Oorzaak tweebaansweg, werkzaamheden aan de weg en veel verkeer. Een eindje verder weer een file, zelfde oorzaken en het was ook nog aan een spoorwegovergang. Vertraging slechts 50 minuten.
Aankomst bij de jachthaven van Sellin-Seedorf om 16.15.
Iets over vijven was de havenmeesters aanwezig en er bleken geen voorzieningen te zijn om de toilet en de vuilwatertank te legen en er was geen kraanaansluiting dichtbij de camper om water bij te vullen. De informatie die wij hadden gekregen, vertelde wat anders. We mochten gelukkig onze toiletten in het toiletgebruik legen, net als onze emmertjes vuilwater. Helaas hadden we net een goede regenbui. Maar we hebben wifi en kunnen met thuisblijvers en volgers in contact blijven!
Bij de locatie heb ik Sassnitz ingevoerd omdat Sellin-Seedorf niet gevonden werd.

  • 07 Juni 2015 - 12:57

    Buurman Piet:

    Zo na alle drukte, ik bedoel vakantie eindelijk tijd om jullie verslagen te gaan lezen. Deze heb ik maar als eerste gezien en gelezen. De andere zal ik straks nog eens inzien. Ik krijg de indruk dat het allemaal goed gaat. Hier is het weer goed soms voor sommige mensen te warm maar daar heb ik geen last van. Jullie kunnen ondanks korte vertragingen gewoon door. Ik wens jullie nog veel reisplezier. Groetjes Piet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Sassnitz

Mike

Met kees & Els Dam naar de Noordkaap. Geschatte reisduur 9-10 weken

Actief sinds 20 Mei 2015
Verslag gelezen: 243
Totaal aantal bezoekers 11272

Voorgaande reizen:

25 Mei 2015 - 08 Augustus 2015

Naar de Noordkaap en terug

Landen bezocht: